Print venlig side
 
 


Stigende kompleksitet og en verden, hvor der ikke længere skelnes mellem privatsfære, familie og arbejdsliv stiller nye krav til virksomheden - blandt andet om en klar identitet. Kunsten er det kit, der kan medvirke til at skabe en fælles identitet på tværs af barrierer. Interessen for tættere samarbejde mellem kunst og erhvervsliv stiger og virksomhedernes branding gennem kunst er allerede en væsentlig parameter.


De 10 dogmer   1
Deltagelse i et projekt, der sætter dagsordenen.

2
Dialog med anerkendt kunstner og mulighed for ny inspiration, viden og udvikling.

3
Deltagelse med kunstværk på Biennalen, som åbner for offentligheden den 5. juni 2004.

4
Deltagelse med værk i Socle du Monde Prisen.
De udstillede værker bedømmes af en priskomité og i løbet af den første biennale-uge overrækkes en pris til det bedste værk.

  5
Deltagelse i en proces med exceptionel mulighed for branding af virksomheden, dens produkter og værdier - eksternt som internt.

6
Deltagelse i alle arrangementer og tiltag under Biennalen.

7

Omtale i materialer specifikt ud-arbejdet til begivenheden, katalog, brochurer, website, avis mv.

8
Deltagelse i seminar/konference i løbet af den første biennale-uge, hvor der afholdes en række arrangementer, som afdækker, belyser og visualiserer Socle du Monde's arbejdsfelt.

  9
Medlemskab af Club du Monde - et toneangivende netværk for virksomheder og kunstinteresserede med "art learning" som det ultimative omdrejningspunkt for aktiviteterne.

10

Deltagelse i fernisering, ferniseringsmiddag, prisoverrækkelse, udvalgte pressemøder og andre arrangementer organiseret af Socle du Monde Biennalen, herunder guidede omvisninger på udstillingsstederne i Herning-Ikast området.

 
  Socle du Monde . Birk Centerpark 3 . 7400 Herning