Print venlig side
 
 


Stigende kompleksitet og en verden, hvor der ikke længere skelnes mellem privatsfære, familie og arbejdsliv stiller nye krav til virksomheden - blandt andet om en klar identitet. Kunsten er det kit, der kan medvirke til at skabe en fælles identitet på tværs af barrierer. Interessen for tættere samarbejde mellem kunst og erhvervsliv stiger og virksomhedernes branding gennem kunst er allerede en væsentlig parameter.


Arriva Danmark A/S
Bestseller A/S
Bryggeriet Apollo - Sct. Clemens - Herning
c.c. contractor a/s
egetæpper a/s
Futura Energi SALG A/S
HIH Handels- og IngeniørHøjskolen
Kommunikationsbureauet IB&Co;
Kvik Holding A/S
Montana Møbler A/S
Sanita A/S
TEKO

Arriva Danmark A/S

Hvem er vi
Arriva entrerede på det danske transportmarked i 1997, hvor moderselskabet i England besluttede sig for en større internationalisering. Siden er Arriva vokset til nu at være blandt de største busoperatører i Danmark.

Udover busdrift i hele Danmark varetager Arriva ligeledes togdrift i Jylland, handicaptransport på Fyn og havnebusserne i Københavns havn.

Hvorfor deltage i Socle du Monde
Projektet vakte fra starten vores interesse på flere niveauer. Helt praktisk har kunsten i Danmark fået stadig sværere vilkår, og projektet virkede som en oplagt mulighed for at støtte en trængt del af dansk kulturliv. På et mere åndeligt plan er kunsten, som billede, et nyttigt redskab i forståelsen af den verden vi lever i, og det syntes naturligt for os, at Arriva kunne være en del af det billede, ligesom vi er en del af folks hverdag i den faktiske verden.

 
Samarbejde
Annika Eriksson
Info
Arriva Danmark A/S
Herstedvang 7c.2.
2620 Albertslund
Danmark
t: +45 7213 9601
m: +45 4052 8129
https://www.arriva.dk
Direktør
Johnny Hansen
e: johnny.hansen@arriva.dk
Kommunikationsansvarlig
Rikke Buck
t: +45 7213 9631
m: +45 2089 6776
e: rikke.buck@arriva.dk

 
  Socle du Monde . Birk Centerpark 3 . 7400 Herning